ساخت تابلو دارای کیفیت برتر با نازلترین قیمت در تبریز

خدمات تابلوسازی تبریز

مجموعه تابلوسازی ما در تبریز کیفیت برتر با نازلترین قیمت را به مشتریان ارائه می‌دهد. تابلوسازی امروزه یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود که محبوبیت خاصی در میان مردم پیدا کرده است. در واقع با خرید تابلو، صاحبان کسب و کار برای توسعه برند خود سرمایه‌گذاری می‌کنند. به کمک تابلو محل کار شما در معرض توجه بیشتری قرار می‌گیرد و هر چقدر تابلوی با کیفیت‌تری داشته باشید، جذب مشتری بیشتری خواهید داشت. یکی از انواع تابلو‌های محبوب، تابلو چلنیوم است. تابلوهای چلنیوم با حروف برجسته بازار پر رونقی دارند و نورپردازی به کار رفته داخل آن‌ها می‌تواند جذابیت کار را دو چندان کند. این تابلوها تنوع زیادی دارند‌. از این رو سازگار با تمام سلیقه‌ها هستند. معمولا تابلوهای چلنیوم را برای مغازه‌ها و فضاهای تجاری سفارش می‌دهند. برشکاری‌های تابلو‌های چلنیوم توسط تابلوسازی تبریز با ایجاد شکست نور جلوه زیبایی از اشکال هندسی مختلف را به وجود می‌آورد.

 

تابلوسازی

مراحل تخصصی ساخت تابلو چلنیوم

تابلوسازی تبریز، کیفیت برتر با نازلترین قیمت را همواره سرلوحه کار خود قرار داده و رضایت مشتریان اولویت کار آن است. در این قسمت مراحل ساخت بهترین تابلوهای تبریز را برایتان به اختصار شرح خواهیم داد. تابلوهای چلنیوم از حروف ساخته می‌شوند. بدین جهت در گام اول لازم است تا طراحی حروف به کمک نرم افزارهای مربوطه نظیر فتوشاپ، کرل و... انجام شود. در این مرحله از کار انتخاب نوع فونت و اندازه آن‌ واجد اهمیت زیادی است. تیم تخصصی تابلو چلنیوم تبریز ایده‌پردازی‌های لازم را در این مرحله انجام داده و پیشنهادهایی به شما ارائه می‌دهند.

 

چلنیوم

پس از تایید طراحی حروف برای ساخت تابلو، اجرای طرح روی بدنه انجام می‌شود. بدنه کار تابلو‌ها معمولا از جنس پلکسی گلاس بوده و یک نوع پلاستیک شبیه شیشه با شفافیت و جذابیت بالا است. پلکسی گلاس مقاومت و تنوع بیشتری نسبت به شیشه دارد و کیفیت مواد اولیه آن نیز مطلوب است. برای اجرای طرح روی بدنه از دستگاه حرفه‌ای لیزری استفاده می‌شود. اگر کیفیت دستگاه لیزر مطلوب نباشد، کیفیت نهایی کار هم قابل قبول نخواهد بود. دستگاه‌های مجموعه ما بهترین کیفیت را دارند و از این جهت جای هیچ گونه نگرانی نیست. بنابراین، برش لیزری انجام می‌شود و در گام بعدی باید لبه حروف و لبه چلنیوم به همدیگر فیکس شوند. سپس با انجام زیرسازی لازم تابلو آماده به استفاده می‌شود.