طراحی تابلو چلنیوم در فضای سه بعدی

به بیان دیگر چلنیوم حرف، عدد یا علامت نگارشی است که وقتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند،  یک پیام را ارسال می‌کنند.  این اعداد و حروف روی دیوار تعبیه می‌شوند. هر حرف چلنیوم از متریال فلز سنگین نظیر آلومینیوم تشکیل شده است و در نتیجه زنگ نمی‌زنند و در برابر گرما و رطوبت مقاومت می‌کنند.

شما می‌توانید تابلو چلنیوم را روی هر سطحی از جمله دیوار ساختمان‌ها،  نرده‌های پل هوایی و استندها نصب کنید.  نکته‌ی اصلی که باید در نظر داشته باشید،  اهداف کلی تبلیغاتی و مخاطب هدف شما هستند.

 

انواع تابلو حروف برجسته چلنیوم تبریز

۱.  تابلو چلنیوم جلو باز

رایج‌ترین نوع چلنیوم است که سطح اکریلیک جلویی آن از درخشش بالایی برخوردار است.  منبع برق در قسمت پشتی این مدل تعبیه شده است.  این تابلوها به علت مقاومت بالای سطح اکریلیک (پلکسی‌گلاس) خود و همچنین امکان تعویض آسان چراغ‌های نئونی یا ال ای دی طرفداران زیادی دارند.

۲.  تابلو چلنیوم نور مخفی یا هالو لایت

این مدل با منعکس کردن نور از چراغ‌های نئون یا ال ای دی به دیوار پشتی که چلنیوم از آن آویزان است، عمل می‌کند.  چلنیوم‌ها دارای سطحی آلومینیومی به جای اکریلیک هستند تا بتوانند نور را منعکس و اثر هالو را تقویت کنند. محبوبیت این مدل به این خاطر است که ساختارها،  رنگ‌ها و سایه‌های گوناگون آن‌ چشمگیر هستند.

۳.  تلفیقی

شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند ترکیبی از دو مدل تابلو چلنیوم مذکور را انتخاب کنند تا ظاهری حرفه‌ای و پیشرو در مقابل چشمان مشتریان خود داشته باشند.  این مدل تنوع بالایی دارد و با نوردهی‌های گوناگونی که ارائه می‌دهد،  به بهترین شکل به درخشش نام تجارت شما در میان رقبا می‌پردازد.

انواع تابلو تبلیغاتی چلنیوم

عوامل موثر بر قیمت انواع تابلو تبلیغاتی چلنیوم

۱.  موقعیت: بعضی از نقاط شهر پرتردد هستند  و طبیعتا به علت احتمال بیشتر جذب مشتریان، هزینه ساخت تابلو برای این مناطق بیشتر خواهد بود.

۲.  اندازه: تابلو چلنیوم در ابعاد گوناگون طراحی می‌گردد.  برای کاهش هزینه‌ی خود می‌توانید سفارش خود را در ابعاد کوچکتر ثبت کنید.

۳.  مدت زمان تبلیغات: هر چه زمان تبلیغات شما طولانی‌تر،  هزینه‌ی تابلو چلنیوم بیشتر خواهد بود. همچنین در صورتی که همایشی در رابطه با محصول شما برگزار خواهد شد مبلغ پرداختی شما افزایش خواهد یافت. به طور کل قیمت تابلوهای سه بعدی نسبت به تابلوهای معمول بیشتر است زیرا تکنولوژی، طراحی، متریال و تجهیزات مورد استفاده در ساخت آن هزینه‌ی بالایی دارند.

 

مکان مناسب جهت نصب تابلو تبلیغاتی ایستاده کجاست؟

برای انتخاب بهترین مکان برای تابلو چلنیوم باید به اهداف تجارت خود،  قشر مخاطبین و وضعیت تبلیغات در نواحی گوناگون شهر توجه کنید. عموما تابلوهای تبلیغاتی در نواحی زیر نصب می‌شوند:

نواحی پر ترافیک:  هر چه تراکم جمعیت در یک نقطه بیشتر باشد،  احتمال آنکه مخاطب خود را از میان آن‌ها پیدا کنید افزایش می‌یابد.  خیابان‌های شلوغ یا مراکز خرید از تراکم بالای جمعیت برخوردار هستند و در نتیجه احتمال جذب مخاطب را افزایش می‌دهند.

مقاصد توریستی: جاذبه‌های توریستی محبوب جمعیت‌ عظیمی از افراد با فرهنگ‌های گوناگون را گرد هم می‌آورند و طیف مشتریان شما را گسترش می‌دهند.

ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی: ایستگاه قطار،  فرودگاه و ترمینال اتوبوس پر ازدحام هستند و در نتیجه گزینه‌های مناسبی برای نصب تابلو چلنیوم محسوب می‌شوند.

مزایای حروف برجسته چلنیوم

۱.  به راحتی به چشم می‌آیند: یکی از بارزترین مزایای تابلو چلنیوم این است که فارغ از آنکه نوردهی دارد یا خیر در میان تابلوهای معمولی به چشم می‌آید.

۲.  مصرف کم انرژی:  یکی از مهم‌ترین مزایای تابلو چلنیوم کم مصرف بودن آن است. در صورتی که چلنیوم ال ای دی  انتخاب می‌کنید،  هر کاراکتر با یک  ال ای دی نورانی می‌شود تا در شبانه روز از فواصل دور نیز مشخص باشد.

۳.  دوام بالا: آلومینیوم متریالی است که به علت شکل پذیری و مقاومت بالا در برابر آلودگی در ساخت بیشتر تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود. آلومینیوم، سبک اما باکیفیت است. این فلز به خوبی در برابر عوامل طبیعی نظیر  گرما، برف، باران، آتش، یخ و حتی طوفان مقاوم است. همچنین قیمت این متریال کم است و تعمیر آن نسبت به تابلوی نئونی سریع‌تر و آسان‌تر است.

۴.  تناسب با سلیقه و نیاز شما: پروسه ساخت تابلو چلنیوم پذیرای خواسته‌های شما است بنابراین شرکت چلنیوم تبری در هر سایز، رنگ، استایل یا فرمی که بخواهید ساخت تابلو را انجام خواهد داد.