با یک تلفن صاحب تابلو شوید

23 فروردين 1403 مقالات

با یک تلفن صاحب تابلو شوید

سال‌هاست که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، به یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی تبدیل شده است. مجموعه‌های حرفه‌ای مانند الو تابلو (گروه تابلوسازی الماس)، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بکارگیری بهترین متریال، انواع مختلف تابلوها مانند تابلو چلنیوم را تولید و عرضه می‌کنند. می‌توان با اطمینان گفت که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب در سطح شهر است. به همین دلیل لازم است برای طراحی و ساخت این ابزار کارآمد و استثنایی، از مجموعه‌هایی کاربلد کمک گرفته شود. در بخش‌های بعد، درباره اهمیت استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و نحوه سفارش آن‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چرا شما به یک تابلو تبلیغاتی نیاز دارید؟

 

تابلو تبلیغاتی

الو تابلو به عنوان مجموعه‌ای که سال‌هاست در زمینه ساخت تابلو چلنیوم، استیل، کامپوزیت و... فعالیت دارد، به طور قطع به شما می‌گوید، کلید ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان، استفاده از یک تابلو تبلیغاتی جذاب و مناسب است. یک تابلو زیبا که به شکلی خلاقانه و ظریف طراحی و تولید شده باشد، می‌تواند بهترین ابزار برای معرفی کسب و کار شما به دیگران باشد. همچنین، برند شما به کمک یک تابلوی جذاب به راحتی در ذهن مخاطبان حک خواهد شد و این همان جادوی تابلوهای تبلیغاتی است. فراموش نکنید ماندگاری یک برند و موفقیت یک کسب و کار، وابسته به معرفی صحیح آن و اثربخشی مناسب است که به کمک تبلیغات محیطی جذاب، امکان پذیر خواهد بود.

بهترین نوع تابلو تبلیغاتی از نگاه الو تابلو چیست؟

این روزها، با انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی روبرو هستیم که از متریال‌های مختلف در ساخت آن‌ها استفاده شده است. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، تابلو حروف برجسته نام دارد که در انواع چلنیوم، استیل، نئون پلاستیک، حروف وکیوم و... در دسترس است. این نوع تابلو، به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود، برای کسب و کارهای مختلف و در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب یک نورپردازی خلاقانه با تابلو حروف برجسته می‌تواند نتیجه‌ای فوق العاده به همراه داشته باشد.

در میان انواع تابلوهایی که الو تابلو تولید و عرضه می‌کند، تابلو چلنیوم را می‌توان در دسته پرطرفدارترین‌ها قرار داد. این نوع تابلو به خوبی می‌تواند تأثیر مثبت و ماندگاری از برند مورد نظر در ذهن مخاطبان به جای بگذارد. به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین تابلوهایی است که برای تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با تابلو چلنیوم بیشتر آشنا شوید

 

تابلو چنلیوم

اگر می‌خواهید برای کسب و کار خود یک تابلو تبلیغاتی جذاب و مناسب سفارش دهید، ولی هنوز سردرگم هستید، می‌توانید با اطمینان، یک تابلو چلنیوم زیبا از الو تابلو سفارش دهید. تابلوهای چلنیوم از حروفی که به شکل کانال‌های U شکل در آمده‌اند، ساخته شده‌اند. لبه‌های این حروف معمولاً از جنس فلزاتی مانند آلومینیوم است. استفاده از لامپ‌های LED و یا SMD در ساخت این تابلوها، موجب درخشش بیشتر حروف و زیبایی چند برابری آن می‌شوند. تابلوهای چلنیوم برای اولین بار در سال 2000 در کشور اسپانیا مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه در نقاط مختلف دنیا به عنوان یکی از بهترین انواع تابلوهای تبلیغاتی شناخته می‌شوند.

چرا باید از تابلو چلنیوم استفاده کنیم؟

این دسته از تابلوها مزایای فراوانی دارند و به همین دلیل الو تابلو با اطمینان به شما می‌گوید که از انتخاب آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مقاومت بسیار خوب در برابر تغییرات آب و هوایی
  • تابش نور یکنواخت و زیبا
  • عدم آلودگی در اثر باران، گرد و غبار و...
  • تنوع در ضخامت و نوع لبه‌ها، رنگ، نوع نورپردازی و...
  • امکان بکارگیری برای حروف ظریف و کوچک

سفارش سریع و آسان تابلو تبلیغاتی

سفارش تابلو تبلیغاتی شاید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسد، اما اگر از قبل آشنایی کافی با انواع تابلوها داشته باشید می‌توانید به آسانی، تابلو مناسب را سفارش دهید. الو تابلو شرایطی را فراهم کرده تا حتی از راه دور و به صورت تلفنی نیز بتوانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. نوع کسب و کار شما، محل قرارگیری تابلو، بودجه‌ای که در اختیار دارید و انتظارات شما از یک تابلو تبلیغاتی، همگی در انتخاب تابلو مناسب نقش دارند. کارشناسان با بررسی تمام این موارد به شما کمک خواهند کرد بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها در کمتر از نیم ساعت، تابلو دلخواه خود را سفارش دهید و در زمان مقرر تحویل بگیرید. مطمئن باشید نتیجه همکاری با یک مجموعه حرفه‌ای مانند الو تابلو، شما را شگفت زده خواهد کرد.