تابلو سازی و رونق داروخانه ها

در گذشته سر در داروخانه ها از تابلوهای قدیمی با ظاهری ساده استفاده می شد اما امروزه تابلو داروخانه به عنوان یک آپشن بازاریابی برای جذب مخاطب محسوب می شود. در ساخت تابلو داروخانه از دانش مهندسی و همینطور تجربه نیروهای متخصص استفاده می شود.

 

طراحی تابلو برای داروخانه

 

تابلو داروخانه در سبک های متنوع

یک تابلو داروخانه زیبا به طوری که زاویه دید مناسبی داشته باشد در نهایت سبب سطح فروش بیشتر و رشد و رونق کسب و کار مربوط به دارو می شود. تابلو داروخانه یکی از موثرترین روش های جذب مشتری به شمار می آید. تابلوهایی که سر در داروخانه ها می زنند به عنوان تابلوهای تبلیغاتی نیز شناخته می شوند. تابلوهای استیل به واسطه سطح براق و چشم نوازی که دارند معمولاً در دو رنگ نقره ای و طلایی عرضه می شوند. حروف و اشکالی که روی این تابلوها وجود دارند به صورت یک دست و تمیز هستند. برای جذابیت بیشتر این تابلوها معمولاً با ورق پلکسی ترکیب می شوند. اگر به دنبال تابلو داروخانه لاکچری اما محکم هستید، جنس استیل بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. استیل 304 به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و دچار زنگ زدگی نمی شود.

تابلو ترموود یا چوبی از جدیدترین محصولاتی است که توسط تیم تابلو الماس طراحی و اجرا شده است. این تابلو از نظر تنوع رنگی شرایط خوبی فراهم ساخته است. حس طبیعی بودن چوب و آرامشی که القا می کند سبب می شود تا مشتریان جذب فضای موجود شوند. وزن سبک، ضد کپک بودن، نصب آسان و تنوع رنگی بالا در کنار دوام و ماندگاری خوبی که دارد سبب شده تا یک انتخاب عالی محسوب شود.

 

قوانین طراحی تابلوهای داروخانه

تابلو داروخانه نوعی تابلو تجاری محسوب می شود اما باید دقت شود که این تابلوها جنبه تبلیغاتی ندارند. در این تابلو می بایست نام داروخانه و اسم پزشک به شکل نمادین و البته اثربخش اجرا شود. این رویکرد سبب اعتماد مشتری می شود. طراحی و دکوراسیون و همینطور سبک تبلیغات داروخانه در نهایت سبب جذب مشتری می شود. انتخاب فونت مناسب و همینطور ترکیب رنگی مناسب در نهایت سبب می شود تا اجرای تابلو به بهترین شکل صورت بگیرد.

حتی در طراحی تابلو پزشک نیز می بایست این موارد به طور دقیق رعایت شود. استفاده از پس زمینه سفید در اجرای تابلو داروخانه به تاثیرگذار بودن بیش از حد آن کمک زیادی می کند. رنگ سفید نشان از بهداشتی بودن فضا است.

 

قوانین طراحی تابلو تجاری

نمای لاکچری با تابلو طلایی

رنگ طلایی نوعی رنگ اشرافی محسوب می شود. در طراحی تابلو داروخانه چلنیوم از رنگ طلایی استفاده می شود. دقت داشته باشید که این تابلو بر اساس سبک اجرایی که دارد باید درجه بندی شود. یک نکته مهم دیگر این است که تابلوهای طلایی را می توانید برای نمایش بهتر محیط داروخانه نیز در نظر بگیرید. این تابلوها بر اساس ساختاری که دارند درجه بندی می شوند. ترکیب دو الی سه رنگ به زیبایی دو چندان تابلو داروخانه کمک زیادی می کند. کیفیت بدنه، زیرساز، نوع برشف اجرای فونت، رنگ ها و همینطور زاویه نمایش کلمات از موارد مهم طراحی تابلو محسوب می شود.